Pages

Tuesday 29 September 2015

Kenapa saya jadikan ToneExcel sebagai perniagaan sampingan?


Assalamualaikum w.b.t.

Kenapa saya jadikan ToneExcel sebagai perniagaan sampingan?? Kerana...
  • Ianya produk yang saya sendiri pakai dari zaman sekolah lagi.
  • Dan ianya produk keperluan dari umur 12 thn hingga 60-80 thn
  • Boleh buat bila2 masa, sangat flexible. Tak ganggu kerja hakiki.
  • Tiada servis selepas jualan, kerana tak perlu jual top up.
  • Jual sekali, dapat UNTUNG TAK BERHENTI.
  • Pasaran seluruh malaysia.
  • Boleh dikatakan tiada risiko, kerana modal yang sangat kecil.
  • Macam2 lagi kelebihan tak larat nk taip.....

Tugas saya hanya cerita kepada orang ramai tentang kelebihan bisnes ToneExcel, tak perlu panjat pokok, tak perlu gali lubang.

Kalau apa yang saya cakap ini mudah bagi anda buat, call saya cepat 01119304617. 
Saya akan tunjukkan caranya.

Ikhlas Membantu
Mohamad Ezani Ismail
011 1930 4617

No comments:

Post a Comment